Nämen Kissie! =D Alla Älskar dig!!

Hejj, alla läsare! =)
Känner mig lite småtaskig nu, men kunde inte låta detta gå!

Ni vet hur Kissie alltid säger saker som "Alla älskar mig" eller," jag är en bra förebild"

mm, okejj... Först och främst... I don't Like her... At All!

sen då, jag var inne på facebook, och tänkte, japp, men jag kollar in kissie då!

Detta var vad jag hittade!

"Mission; Kissie"  En grupp som som är sjukt trötta på Kissies omogna och bitchiga sätt! alltså inte gillar henne!
1011 medlemmar!

SMÄLLA KISSIE! som man kanske förstår på namnet.. inte jätteförtjusta i henne.... 623 medlemmar...

sist, och ja.. minst!!

Kissie FanClub! för dom som gillar kissie och hennes "arbete" 476 medlemmar...


Hmm... Jag är inget mattesnille, men jag kan räkna ut att fler inte gillar kissie, än dom som gillar henne!!

Sorry Kissiecat! Your not as liked as you think you are! =(

enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0