slagsmål!

Oh Yes! jag har varit med i slagsmål! ;)
Igår så var det mycket fest och jag var full och sur så vem fan bryr sig!
ingen ska bråka med mig och mina vänner, thats all I'm saying!!
Det som hände var att en brud som jag hatar! kom till våran mys fest och hon hade behandlat en av mina vänner dåligt!
sedan skulle hon gå med hennes killkompis som hon hånglat upp förut! och 2 av hennes tjejkompisar!
så jag gick ner till henne och diskuterade, jag ville ju bråka så jag provecerade henne, tills hon spotta mig i ansiktet! så hon fick 2 knytslag mot ansiktet av mig! då drog hon mig i håret och sparkade på mig!!
dåligt av mig att låta henne sparka mig... men hon var faktiskt typ 2 meter längre än mig plus tjockare!!

men det var kul igår,:)
vaknade för en timme sen Bakfull!
men nu gör jag mig iordning för nästa fest! =D

Life is good!

SweetBimbo!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha, ja.. undra om dedär salgsmålet är sant..

2009-12-28 @ 17:30:09
URL: http://jjenniferks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0